Har ...

Förövrigt umgåtts med Sandra nästan hela dagen *väldigt trevligt* å massa skoj hehe  *Kommer aldrig glömma de dära pinsamma *Asg*  Ett gott skratt förlänger livet *Ler*

Vart å tittat på Emelies bal , de var nice men det var inga direkt WOW klänningar eller håruppsättningar idag , de var lite trist ...  sen var vi å käkade på korvgubben *Yummie* Anders bjöd *tack för det*

Imorgon hade jag då tänkt att jag å Sandra skulle ta premiärsolandet på mina nya solstolar men nej då det blir de inget av för de kom annat i väga , men dagen efter det kommer hon ikket ifrån *S*

Men nu skall ja nog lägga mig å glo film å mysa lite granna


Ps. I Love You



*Skrattar*



Tjolavippen

Kommentarer
Postat av: Sandra

[x] du får ha MSN för dina föräldrar

[ ] på bdb har du mer än 50 vänner (Vafan e de? )

[x] du har pojk/flickvän

[x] du har en vän du kan lita på

[ ] ska snart på en konsert

Postat av: Sandra

Jag tror du blir mer och mer lik den där H för var dag som går, säger en sak till oss och en annan till han.

2008-06-05 @ 10:48:32
URL: http://cinderellas.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback