Ännu doftar kärlek


Hörde nyss den låten på radion med marie fredriksson å den får mig verkligen att sakna de gamla tiderna å dem man umgicks med då så som vi hade körsång med denna låt ,å jag bara älska de sena sommarnätterna,  den får mig att tänka på Elin , Marjo , Rebecka , Jenny O Carro å alla små söta pojkar som vi umgicks med då som nu då växt upp å blivit riktigt stilga (vissa av dem iallfall) en del skall vi inte ens tala om *S*  Men Men den tiden skulle jag vilja  uppleva igen bara för en liten timme eller så *ler*  Nej nu skall ja ta å återvända till de jag höll på med =)



Xo Xo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback