Oh No !!!

Det Pirrar Så Konstigt I Hela Kroppa Vet Inte Riktigt Vad Som Händer Med Mig
Det Känns Som Att Jag Har Fjärilar I Magen Var Gång Jag Tänker På Dig



Du Får Mig Att Skratta o Le Så Som Ingen Annan Fått Mig Att Göra På Väldigt Väldigt Länge
Hjäääälp Detta Kan Inte Vara Sunt *S*



Jag Vill Kramas Med Dig Hela Dagar Långa O Aldrig Släppa Taget Igen

Du Vara Mig Allt En Väldigt Speciell Person

*PussiLuss*




Fast Åt Andra Sidan Är De Bara Just NU Jag Känner Det I Morgon Kan De Vara Annat *Skrattar*

Goder Natter

XOXO / Jen

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Najs !

2008-07-07 @ 03:32:03
Postat av: Sandra

Kul att du känner så. Men hur många dagar har det gått egentligen?


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback