Uppdatering

Ja nu var det ju ett tag sedan man skrev om vad som hänt å skett Iofs e det inte så mycket direkt men en del roligt har vi allt haft för oss =) Vi har mest slöat å haft oss för det mesta å spelat 500 som är vår nya hobby *S* man måste ju variera *S* så nu skall Skruttan allt få pinas med att spela både Maxi Yatzy o 500 med mig när jag kommer hem så jag inte får abstines besvär *S* Haha nejje så beroende vara jag inte men bara nästan ...

Å i torsdags var vi allt på G3 fy faen så skoj vi hade ( Skruttan skulle kalla de lebb14isfylla *asg* ) Kvällen börja med att vi först var här hemma o åt middag med Maria o Tony Sen var vi på systemet å handla gotta sen hem å göra sig iordning medans man drack lite gott for sedan iväg till Lollo där vi spela guitar hero å snacka massa skit , jag o Maria sjöng allsång å garva när stol efter stol gick sönder , första stolen ramla hon baklänges med den andra blev hon så till sig när vi h****a så hon ramla över den *asg* Sen gick vi ner på G3 å där fortsatte showen vill jag lova fast då hade vi helt plötsligt blivit 3 som lekte av oss på dansgolvet å hade massa skoj , därefter så träffa jag Oskar som man hade lite skoj med å så sen när de var dax att åka hem så fick vi vänta ett bra jävla tag för att Ronnie o Jonas skulle köra nå folk så jag , Mimmi , Robin satt utanför å vänta sen kom PorrJonny o Oskar tillbaka med en kebabtallrik som jag å Robin käka upp för dem satans go var den med vill ja lova *Mohahaha* sen kom äntligen Ronnie å Jonas tillbaka så då for vi en sväng till Fältet kör så jag fick hämta väskan å lite annat för att jag å Jonas skulle ju till Ås *ler* Så när man kom till Ås så var de bara klä av sig å hoppa i säng för att sedan vakna upp till en jävla bastu å ännu värre var de ute gick knappt sitta ute utan att smälta bort *S* for hem från Ås å direkt till Maria för att cheka av allt från kvällen före haha stackarn hade ju massa skrubbsår efter att ha ramlat över stolarna ( de var minddre bra det) Haha till o med Frugan min var bakis å de brukar ju int ofta hända vill ja lova int vad jag märkt av iallfall så fredagen bestod av snacka skit å käka pizza å på kvällen slöa vi å mös bara en massa jag å mina turteduvor som jag har *S*

Å i lördags då var vi allt å bada i Pviken (haha porrviken) de var massa skoj jag å mimmi bada ju då mest men de hade man ju inte väntat sig anant heller , Frida mådde lite dåligt å la några pizzor här å där , hon har lågt blodsocker värde eller vad det nu hette så de var nog inte så kul för henne ,,, Men jag å Frugan hitta allt på en massa jävulskap å plocka musslor som vi inte var så snälla med , men hallå jag hade ju aldrig sett hur dem såg ut innuti så jag var ju bara tvugen öppna en eller 2 *S* Frida sa att vi var som barn på julafton fast 10 gånger värre *S* å satan i gatan va det var bromsar där med ( nu ser man ut som ett vandrande bromsbett) Sen efter badtimmarna var slut åkte vi ner till Frugans mamma där vi fika å sen for vi allt hem å sspela ett parti 500 å sen drog vi på stråket , men var int så länge dära å de va lite tråkigt vi skulle ha fast idag istället med då blev de lite väl sen så de hann stänga så jag hoppas för allt i världen att vi kan gå dit i morgon å ta en öl innan vi far hem e så grymt sugen på det =) .....

Ja sen har de hänt en jävla massa mer med Herr Hans men de vill jag int gå in på eftersom det är historia nu å ork int lägga ner min energi på det så jag dimpar ner på ruta ett igen å vem vet om jag orkar ta mig upp en gång till så NEJ de får vara dära ..


Men ibland finns det inga ord för hur dumma vissa människor kan vara vill jag då lova .....

Sätter väl int lite bilder på pixbox sen ....

Nu dax för att göra lite annat

XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lär ju inte hända att jag kommer bli din nya spelpartner!


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback