Maxi Yatzy

Det vara min o Mimmis nya hobby , jag tror knappt vi gör annar än spelar å spelar å kommer på nya sätt att spela
det på *S* de ena roligare än de andra *S*

Så vad har nu hänt å skett under dessa 4 dagar ?  bra fråga de kommer ja knappt ihåg *S* eller så kommer jag ihåg men de vara bara hemligt så jag får inget säga *asg* finnes ju dem som muttrar å har sig då , så de e bara onödigt ...

jo jag var ut till torvalla en sväng igår å bestämde mig för att hälsa på Badskan å titta hur hon hade det , å det var jävulst snyggt i hennes lägenhet , man blir ju lite avis ju ... var massa skoj att träffa na igen ; skall ta en fika här någon dag med =)

Sen så har vi vart ut ett gäng å fiskat en kväll FAAAN så kul vi hade *ler* Hahaha min skruttan trodde jag rökt björk efter videon hon fick *S* men så var ju narturligtvis inte fallet jag hade bara lite väl lite att göra ...  

Idag har vi då iallfall vart å ätit massa go tårta hos Ronnies Mamma å Pappa å resten av deras family , hehe dem e allt lite roligt framför allt lillbrorsan dära som verkligen går på allt man säger *S*


I morgon skall jag på stan å möta upp Sessa å sen ska vi la springa lite på staden skall köpa flera hottisar fan dem var riktigt sköna =) sen ska ja nog kolla lite på den dära roliga affären där jag handla sist jag var i stan , men denna gång kanske jag skall köpa någet som e lite bara för mig *flinar*  sen skall vi la träffa anders med så ....

Åh jag hoppas jag ser min drömpojk nu igen på staden annars blir ja ledsen i ögat .....

Ne nu blire ett globloss me frugan sen Maxi Yatzy 

XoXo / Jen



Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback