Hmm

Ja då sitter man hära med sitt snabbkaffe framför sig å har en massa tråkigt , finns int så mycket att göra idag förutom att lyssna på musik å glo på aftonbbladet , å hur kul var de då ?
Min partner in crime är på staden å springer med sin moster å lerker barnflicka *S*  Å då har jag ingen att spela Maxi Yatzy med ....

Å sen så ringde Pappsen å berätta att de inte gick å köpa billigare biljetter  till lule kalaset =( inte för att de är så mycket billigare men de är bättre än inget ... Men spela roll vi skall ju ändå gå dit ja å Skruttan =) massa skoj ska de bli *hoppas* hehe om en nästan nykter Jenna kan de *S*  jodå de kan hon 1 glas vin 2 vatten så skall de gå bra =)
Jag drack ju betydligt mer i torsdags å var int fuller haha blev nog full när ja kom hem å hitta en vinflaska :P
så den slank ju ner vill ja lova ... faen ja kan int sluta tänka på den natten hehe vi hade så kul ... även fast ja nu väkte upp lilla Mimmi *förlåt* ....

Ja så vad har hänt sen sist ja skrev då ? ja inte mer än massa Yatzy spelande , Vi var ut en sväng till Frösön till Johan å Maria vi skulle hitta på någet å jo vad hittar vi på ? jo åker till raggarn å tillbaka *S* ja det kallar jag att hitta på nått *NOT* trodde vi skull hitt på nå skoj men int det inte .....

Igår var vi ut till Hammerdal de var trevligt det , fick go mat =) sen åkte vi hem å slöa å spela Yatzy för omväxlingens skull *S*

Åh jo igår fick jag allt någet fint *leeeer*

Ikväll blire nog att ja kan ni gissa er till ? haha jo YATZY ... vi kommer ju på massa olika sätt att spela de på så ....
Sen kanske jag skall iväg en sväng eller 2 men de får man se hur de blir med det :P


Ne dax att fylla på kaffe koppen


XOXO / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback