G3

Ja igår var jag då på G3 med Sessa å Anders , först satt vi på Anders hotell rum å förfesta men de var inte så där skoj de var mest lamt för de var typ bara jag som drack å jag e ju så att jag vill ha lite liv omkring mig när jag dricker , men sen gick vi på G3 å där vare skoj vill jag lova *Ler* Satt å babbla en massa skit med J om allt möjligt kom fram till att han älskade att diska *asg* det var allt en rolig prick , sen fick jag tydligen Anders att flippa ut genom att säga att jag tyckte dem kunde joina oss andra å snacka en massa men då slår han näven i bordet flyger upp ur stolen rusar därifrån medans stolar flyger omkring honom *skrattar* Snacka om att brusa upp för en sådan sak .... Sen så tänkte jag gå å köpa en cider å tog en runda runt dans golvet å träffar då på yttligare en J som sken upp som en sol å vinkar å har ett brett leende *Fnissar* Gick tillbaka å satt mig där ute vid bordet vi satt å fortsätter babbla massa gojja med första som ja träffa på J sen dyker J nr 2 upp å börjar prata å ha sig sen går J å skall hämta nån öl el så å då stänger stället så när ja var påväg ut från G3 så kom ja på att ja skulle gå å pudra näsan som de så fint heter , ja då står J nr 2 där å svammlar å blir helt lyriks när jag dyker upp , så börja babbla lite mer å går från g3 så vi stod utanför ett bra tag tills Ronnie kommer å ska hämta mig å sen så talar vi inte mer om den saken men skulle vara kul att träffa J igen å hitt på nå alla 4 men vi får se hur de blir me den saken ....

Åh jo det hände en massa mera men jag kan bara inte skriva det hära för de finns dem som kan ta illa upp å de vara ju inte bra , men ja kvällen är oförglömlig må ja säga ....

Ja å idag fredag då har vi allt bara legat å myst å  så glodde vi tv å så duka Ronnie fram frukost till oss alle å sen blev det en dusch å därefter sov vi tills Maria å Johan  kom hit  å sen så gjorde jag å mimmi iordning oss satte på ansiktet å blev riktigt söta *Ler* å så for vi på Kebben å träffa Arkan å åt en jävligt god kebab godaste jag ätit på länge sen satt vi bara å svamla å drack kaffe i värmen med Arkan de va riktigt kul att träffa han igen å han e sig lik om int finare idag *S*
sen kan ni gissa vad vi sysslat med , jo som vanligt har vi spalt Yatzy hahaha ....

Åhhh snart kommer Åsis hit =) gu vad jag längtar , då blir massa skoj å fest  =)

Ne nu ska ja ta å krypa ner under täcket å drömma en massa sött


XOXO / Jen

Kommentarer
Postat av: Sessa

Ja, du den kvällen vart inte som den skulle...

Hoppas nästa gång blir bättre...

2008-07-06 @ 01:29:17

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback