6 Månader Å Ens Födelsedag

6 månader av lögner , det e faen otroligt , jag kan inte tro det , visst visst man hade väl misstankar men inte sådan hära jävliga misstankar .... inte ens i min vildaste fantasi trodde jag att detta kunde hända även fast alla har varnat mig alla har sagt åt mig , men tror ni jag lyssnat ? när jag har vart för djävla dum att inte göra det .... men de var faen sista gången jag litade på NÅGON !!!!'
Å hur fan tänkte människan , att de skulle fortgå så här å vi aldrig skulle komma sannigen nära ??
Å när man ställer han mot väggen så vågar han inte tala å vägrar säga sannigen utan nej han vill tala med oss var för sig ? å varför vill han det kan man undra ? så hankan fylla oss bägge med mer lögner å skitsnack ? å sen har männsikan mage att bara gå ut från lägenheten å inte komma tillbaka , din fega jävel ....
Nej fy faaan om ja kunnat hade jag faen *PIIIIP* men de kan jag ju inte heller göra .... Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner just nu för denna männsika men en sak är säker för att kunna hata måste du ha älskat personen i fråga ...


Tack sandra för att du ändå e där fast jag vet att du hellst av allt bara inte vill veta av detta men gör de ändå för min skull det är inte många som stått ut med mig så pass mycket som du gjort å gör ... i love ya gilr ....

Å min fruga du ska med ha tack vad skulle jag göra utan dig å gubben din om ni inte fanns hära för mig ...

Å Jennie tack för att du tror på mig å förstår de från min sida med , vi e 2 som fått lida mer än vad vi bordat , det e varken ditt eller mitt fel detta de finns bara en person som kan ställas till svar .... Men jag finns hära dag som natt det skall du veta ....

Å sessa med för att du gör de du kan =)

å alla ni andra som oxå orkat stå ut med mitt tjat ska med ha tack =)


Å Grattis på födelsedagen till mig själv , vilken jävla födelsedag alltså men det ärr bara att göra det bästa av sitvationen .....

xoxo /Jen

Kommentarer
Postat av: Camilla

det var otydlig text:P


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback