Tillökning ?

Så dagens början var samma som igår vakna och var tung i huvudet innan jag fått i mig frukosten å morgon kaffet :P
Så nu vara vi på g igen skall väl hoppa i kläderna och springa ner till moran en ssväng , se om hon kanske behöver hjälp med någet =)

igår kväll var jonny hära vi låg och proppa i oss godis och såg på gossip girl så nu e det bara vänta tills de kommer ut ännu ett nytt avsnitt hehe iofs har ju andra avenyn att glo färdigt så man e ju int glo lös *S*

Åhh vi kanske skall få tillökning av ett litet knyte i vår lilla familj =) jag är inte riktigt helt säker ännu men jag hoppas på det =) Så jag skall nog inte babbla om det så mycket iallfall , mer än att jag e super duper gla över det !!!!



image20



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men alltså, du bryr ju dig knappt i dom djuren du har, så ska du ha en till??

Postat av: Badskan

Hund? Unge? Galenpanna :)

2008-02-05 @ 16:05:48

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback