Staden


Ja denna morgon började ju rätt bra , man vaknade kl 9 åh ville int alls kliva upp men va ju tvugen göra de iallfall för att ta medecin och jox sen la man sig och trodde man skulle få sova tills sandra väkte en , men tji fick jag för att Åsis ringde istället och tyckte att nu skall de klivas upp hehe så de var bara sätta på kaffe och vakna till liv det
så Åsis kom förbi på kaffe och vi snacka massa gojja och titta på försäkringar osv tråkigt värre men men , klart man ställer upp och hjälper när dem behöver ens hjälp =)

Sen kom då sandra hit en sväng åh så får vi på staden med Ebba Bebba så klart =) var rätt nice att springa på staden me sandra var ju som ett tag sedan man gjorde de vill ja lova , men kan bero på att jag sällan e utanför dörren åh e jag de så är de på konsum eller till moran man skall hehe ...

Därefter blev de att åka sig hem och äta middag hos mammsen åh sen vidare till moster Maggen för att diskutera Sixten *S* Hehe jao jag trodde Sixten vart nå slags Kodord men de vara de sig inte , så vi får se hur de blir med den saken som de var tal om , för min del skulle de nog vara ganska skojjer , men som sagt må tala me gubben om de *l*


Nee uscha ajg har int en aning om vad jag nu skall skriva vet bara att jag e torsk på denna serie Andra Avenyn som jag skall sätta mig att glo på igen ...


Shalooooooom

Åh Sandra Tack för en trevlig dag på staden =)

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback