Nytt År

Ja nu var det år 2008 då skall bli intressant och se vad det har att erbjuda , kan alltid hoppas det blir lättare än vad  2007 var men de blir väl vad man gör det till =)

Nyårsafton blev inte helt fel och inte ensamt och trist som jag berett mig på och den där "jävla boken"  som även bekräftat att det skulle blitt ett ensamt nyår *S*  Men tji fick den , jag hade de rätt trevligt låg hemma och kolla på tv då de knacka på balkogen och där stod kent så han kom in och satt och surra sen så gick han hem och jag var rätt säker på att ja skulle sova på tolvslaget men ikke de ikke utan kent ringer och frågar om vi ska åka in och titta på fyrverkerierna i stan och så de gjorde vi sen åt vi en jäkligt god nyårsmiddag på Max *asg*  efter de åkte vi till björx och satt där nån timme å babbla sen åkte vi hem kring 3 men var int  hemma halv förens halv 4   *S* 

Så jag måste erkänna det var rätt trevligt yår utan sprit och tjaffs =) Sen e väl det så som man gör det till oxå förväntar man sig att det skall vara tråkigt så är det ju det med ....


Ne nu skall ja ta och värma på nå mat så man blir mätt i magen =)

God fortsättning på det nya året =)




Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback