Kvalitets Tid


Åhh få se vad man har haft för sig idag då ?
har mest vart hemma hela dagen och suttit hära i köket och glott å lyssnat musik *S*
Sen gick jag ner lagomt till middagen till moran , så ja fick allt vara med på ett hörn att äta de va så gott så , min mamma kan allt få till väldigt god mat ibland ... sen så satte jag mig i soffan och småprata och tänkte mig gå hem igen men då kom min kära bror med fasters lilla älskling Ebba , han skulle hämta någet som han skulle ha till kusinens diskmaskin så jag fick allt vara "barnvakt" till ängeln ett litet tag åh de säga man ju inte nej till =) så jag och Ebba har umgåtts lite och "lekt" så gott hon kan , hehe så vi körde kalle anka satt på en planka , hehe Ebba såg ut som hon gilla det eftersom hon försökte småskratta lite *S* tänk va skoj de ska bli när hon blir lite äldre åh kan leka mera =)   ohh barn ja dem vara helt underbara när dem vara så småå , åh tänka om man själv skulle hava en , men ja de kanske kommer en vacker dag


Åh ne nu ska ja babbla skit med allt och allla ....



Kommentarer
Postat av: Sandra

en person


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback