En Dag I Taget


Ja en dag i taget måste man nog ta för att orka me detta liv
Den sista tiden har inte vart lätt alltså , men man får försöka se de posetiva i saker istället för att bara gå på de negativa , man får alltid ut någet av allt som händer vare sig det är bra eller dåligt de som skett ...

Jag tänker inte gå in på vad som vart bra eller vad som vart mindre bra , de som har med det att göra vet redan det ...

Men veckan som har gått har vart väldigt nice tycka jag ändå fast den haft tråkiga inslag , Hasse har vart hära och vi har som int haft så mycket för oss mer än att bara vara , Hehe iofs har vi vart hos Becka en sväng hehe sätter in ett kort från de längst ner *S*
Åh när han vart hära har jag fått äta massa go hemlagat hehe och de händer ju inte ofta annars att man äter det ... Jao i all kaos i mitt liv så e de nog så att han håller mig lite i shack när han e hära , annars kan ja ju vara rätt oansvarig och massa slö och massa annat hehe å tar nog de mesta som jag lever nu jag lever här varför bry sig om annat ... men som ja sa de finns för och nackdelar med allt ...

Jao och nu skall ja ta och kolla lite serier , ska börja se Gosspi Girl nu och se om de kan vara nå bra =)

Åh joo jag ska försöka komma ihåg att blogga mera *S*

image18

Bilden : Philip , Jag Och Hasse

Haha Jooo jag vara slitex jag vet men orka !!!!

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback