Oärliga !!

 

Uscha vad jag inte gillar folk som inte kan säga rakt ut vad dem tycker och tänker , är det någet som är fel SÄG då det för helvete istället för att sitta där och snacka en jälla massa skit med andra om saker du inte vet ett skvatt om för man kan ju inte påstå att du känner mig speciellt bra å vet vad det är vi har gått igenom så att du ens bör utala dig om vad som är och ärligt talat om du nu vet något så är det säkerligen bara en liten del av sanningen men vill du veta HELA sannigen kan du allt ta och ringa så skall du även få höra den ...  iofs det gäller alla er som snackar en massa skit utan att veta hälften ...

Åh sen e det nog oxå lite humor i hur en viss person kan sitta och tracka ner en annan fast det är denna personen som är skitstöveln i det hela vad har jag gjort dig för något som gör att du tror att du kan göra hur du vill och behandla mig hur du vill  åh vad är de för fel om de fanns en liet männsika på denna jord som fortfarande tyckte jag är snäll och verka okej ? nej då ska du dit med ditt förbannade skitsnack , tur att alla inte är som du och bryr sig i snacket alla är behöver inte spela macho för att bli om tyckt , å nej nej du kommer inte långt på detta sätt ska du veta  ...    du driver mig bara längre och längre bort från dig och allt som har med dig att göra ...

Nej nu ska ja sluta spy ut men ja va bara tvugen skriva lite hehehe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj vad fröken verkar negativ

Postat av: Sandra

Vem är den oärliga människan?

2008-02-13 @ 23:26:06
URL: http://cinderellas.blogg.se

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback