Känns


Varför känns det som att allt är mitt fel och att det är jag som gjort fel , jag vet att det i själva verket INTE är JAG som gjort något  FEL , det felet jag gör är nog att stå brevid och ta all skit som kastas i ansiktet på mig och låter mig själv tryckas ner mer och mer å jag bara acepterar det som sedan gör att jag mår dåligt och får ångest och allt därtill , åh jag vet att jag är den ända som kan göra någet åt den saken , men de e så svårt att stå där ensam och försöka stå imot en männsika som verkligen kan sin sak å troligtvis kommer lyckas hur hemskt det än låter ,,,

Jag vill vara stark , snälla ge mig styrkan att klara av detta jag orkar inte gå igenom samma sak igen jag vill inte ner på botten igen de klarar jag helt enkelt inte ...

Åh jag skulle bara vilja skrika ut allt , tala om för hela världen va de är som är så att alla förstår men inte ens de kan man jag vill bara skrika ut va de egetligen är för demoner vi har att göra med vad det är som jag får stå ut med dag efter dag , men nej man sluter sig helt enkelt ....

Åh inget kan bli som det en gång var , inget går att förlåta längre , det har gått förlångt , jag vet inte hur många gånger jag förlåtit sånt som inte en normalt funtad männsika skulle göra ....

Åh nu orkar jag inte ens skriva mera för då vet jag inte va ja tar mig till ....

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new - yeah yeah
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground...



Timbaland - Apologize lyrics

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback