Gnuggar Ögonen





Ohh vad man var vaken tididgt idag , fast ville inte alls kliva upp när klockan ringde men var ju tvugen ...
åh så har man druckit the och ätit smörgåstårta till frukost åh nu gnggar man förbrilt i ögonen för att vakna , ska ju nämligen till tandläkaren idag *ryser* har jag inte alls någon lust med men vill inte gå med denna tandvärk nå mer heller så de e bara ta sig i kragen åh gå dit så var det med det =)

Har äntligen läst ut boken ving klipt ängel av Berny Pålsson Den var ,fruktansvärt bra och i vissa tankebanor och talande demoner känner jag igen mig så de var lite läskigt med åh själva boken var nog allt lite jobbig att läsa men man kunde inte sluta när man väl börjat heller , så nu ska jag bara vänta på den andra boken av henne men Åsis skulle läsa den först , hehe nämligen hon som lånat den på bibblan =)

Ne nu ska ja ta och dricka klart mitt the sedan gå ner till min kära mor som blir tvingad att följa med till tandläkare men de tror jag hon gör så gärna iallfall för mamma hon finnes ju alltid dära när man inte klarar en sak själv , TACK GODE GUD FÖR MAMMA !!!!


Puss och kram hoppas ni har en bra dag =)

Tack för den söta komentaren Hans å nej inte den Hans ni nu kan tro det är utan det vara en annan Hans från elstockholma *S* =) !!!

Kommentarer
Postat av: Hans

Haha, just ja. Förlåt :) Jag glömde ju att det finns andra människor i ditt liv som också heter Hans :)

(för den som undrar. Jag är mryb på lunar)

2008-02-29 @ 22:54:26
Postat av: Sandra

En person :)


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback