Alla Hjärtans Dag

                                                                        Alla hjärtans dag är ren skit ...

image24



Åhh idag är det just alla hjärtans dag och jag har ingen att kramas å mysa med *gjåta*
Åh den ja vill mysa med får jag inte mysa med , jälla skit värld vi leva i vill jag lova ..
En gång i tiden betydde alla hjärtans dag en massa för mig, jag tyckte det var så mysigt med en dag för alla älskande och så puttinuttigt å man fick ge bort massa söta hjärtan och presenter och blommor å choklad osv bla bla bla ja ni fattar , åh jo narturligtvis är det fortfarande det men till saken hör ju att JAG inte har någon att dela den med längre om man säger så , så i dagens läge är den bara förknippad med sorg å ensamhet och inte med glädje å kärlek som den bör vara för mig ... men tiderna förändras så är det ju bara ... och kanske ens livskärlek kommer dyka upp en vacker dag fast man trott man redan hitt den , tänka er så så fel man kan ha ...

Jo jag är ensam å bitter det vet jag redan ...........



Ne dax att sluta grina och göra nån nytta som att koka sig lite kaffe ...

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback