Ahh Okey

Åhh vad ska man hitta på att göra ? fy jag har så tråkigt just nu så ja skulle nog kunna hoppa på vad som hellst att göra *S*  eller ne inte riktigt vad som hellst , inget som kostar pengar iallfall för ajg vara pank *S*

Så hur blev dagen igår då ? jo den var rätt lugn och skön , hände inte så mycket  åh jag var bara hemma , Åsis var förbi på kaffe på dagen , senare på kvällen dök bror min å Bamse upp en sväng de var en trevlig överraskning det =)

Åh vad är det med på tapeten då ? jo lyckats göra en viss person lite sur så människan talar inte till mig , men ja int gör det så mycket , inte jag som fölorar på det utan den som har nått att förlora så e det personen i fråga som e lite sur *S*  Kanske ja skulle ta och stäng ... Haha de skulle se ut det *L*

Ne nu ska ja fylla på kaffekoppen och ta mig en liten rööök

Shaloooom

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej du, om jag skulle få en till sån där dröm så skulle jag inte ens byta bort den för en miljon. Helt klart den underbaraste drömmen någonsin! Nu sitter jag i bilen på väg till arvidsjaur, inte så roligt. Hade verkligen ingen lust egentligen, men morfar fyller bara 80 en gång, tyvärr. Nu ska jag passa på att sova när jag kan utan en bebis som petar en i ögonen hehe. Adjö


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback