Städning

Haha ja det är som vanligt natten till den femte då blir jag alltid städtokig å måste gorma å ha mig , så nu har jag faktiskt städat å möblerat lite för skoj skull hära =) Det gäller att passa på när man har orken till det hehe jag har knappt rört ett finger de senaste veckorna , jo lite har jag rört dem men de går att räkna på fingrarna *S* jag e alltså latast av latast så e det bara , inget att göra åt den saken förutom att jag skall sluta vara så satans lat , men det blir nog stora förändringar på den punkten nu =)

Så vad har hänt sen sist ? I helgen har jag vart å festat med världens bästa å vi hade massa skoj =)
sen har de int hänt mer som är värt att nämna vill ja lova ....

Jaja nu ska ja dona på lite mer innan orken far åt ett annat håll =)

Toket e värre än aldrig förr frågan e va fan den begär av en egentligen men ne jag håller imot *Mohahaha* har ju annat på den röda tråden kanske *ler finurligt*

För det andra vill jag ha massa choklad fast jag egentligen inte vill det ... för jag har massa negerbollar *ops* sorry jag menade massa chokladbollar hemma som jag inte alls vill äta *S*

XoXo // Jen Alias Bönan Alias Slynan Alias Jenna å sen så kan vi fortsätta om jag orkat *burp*

Kommentarer
Postat av: rebecka

ja det ska jag göra,har själv vart jätte dålig på att hälsa på folk,men det ska det bli ändring för :)

2008-08-07 @ 08:34:30

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback