Snabbt o Lätt

tänkte jag kunde skriva ett litet obetydligt inlägg när jag ändå sitter här o passar på middagen , idag blir det remuladsås med citron å fiskpinnar med mos *S* Nej det är inte fiskpinnar med mos o remo sås med citron utan tvärt om fråga skruttan får ni se *S* fast vette gudarna om hon använder sig utav citronen lika mycket som jag :P

Åh nej å vettni va klantiga jag har gjort nu då skulle sätta vitpeppar i moset men råka ta fel burk så det blev vitlökspulvet istället å hur smarrigt låter det , jaja de ska alltid vara första gången med allt så jag får la prova äta det iallfall *S*

Åh jag tackar gudarna för snabb kaffe de går så fort o lätt att göra , slippa vänta på att perkulatorn ska ha bryggt klart , under den tiden har du hunnit dricka 3 koppar snabbkaffe *S*

så annars idag då ? jo har bara sovit å vart ut me hunden tittat tv å slöat , nu ska ja ta min mat som e klar å kolla in alla 60 kanaler jag fick igår alltid något som passar en hehe

Hej svejs alles


xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback