Skit Lista

Ålder ? 28

Dricker ? Kaffe I Stora Mängder.

Favorit Drink ? White Russian

Jobbar Som ? Sjukskriven Dvs Semester *S*

5 Saker Du Kan Inte Vara Utan ? Min Skruttan o ebbson
* Smörar* Min Mobil Min Dator Mina Djur Morgon Ciggen o Kaffet ( Nej Inte För Många Saker En Del Stuff Hör i Hop :P )

Har Du Tagit Droger ? Ja Det Har Jag Jhu *Skmämms På Mig*

Gå Till kyrkan ? Hellst Inte Men Det Händer När Det Är Dop, GifteMål Å Begravningar =(

Varför ? För Att Jag Får MyrKryp Av Kyrkor  

Röker Eller Snusar ? Röker Men Händer Att Jag Snusnar Nån Gång

Hatar Du? Nej Inte Hatar Men Avskyr

Litar På ? Dem Som Ligger Mig Närmast Hjärtat Med Ett UndanTag Vid Namn H

Vem Saknar Du ? Frugan o Raggarn o Alla Andra Sötnötar I Gänget I Ösd å En Utanför I Nälda *Asg*

Vem Vill Du Döda ? H Behöver Jag Säga Mer

Vem Rörde Dig Sist ? En Pojke Eller Vadå ? Men De Vill Jag Ju Inte Tala Om Så De Får Nog Bli Ebbson Som Tog I Mig Sist *S*

Vem Vill Du Slå ? Återigen H

Vem Vill Du Kittla ? Ebbson *S*

Vem Vill Du Bita ? Skruttan Of Curse

Vem Kramade Du Sist ? Ebbson

Vem Vill Du Prata Med ? Talar Med Sessa I Telen REdan Så Kan Ju Inte Säga Ingen Haha

Vem Skrek Du På Sist ? Ja Det Är Fortfarande Denna Återkommande H

Pappa Eller Mamma´s Flicka/Pojke ? Är Nog Allt Bådas GulleGris  

Gör Du På Sommaren ? Samma Sak Som På Vintern Precis Ingenting *S*

Måste Din Pojkvän/Flickvän vara? Trogen o Ärlig o Pålitlig O Snäll O KramGo

Hur Vill Du Helst Att Din Pojkvän/Flickvän Ska Se Ut ? Spelar Inte Någon Större Roll

Pojkvän/flickvän? Absolut Inte Absolut Ja Absolut Kanske Absolut Det Kan  Skita I För Det Angår Inte Dig *Asg*

Intresserad Av Någon ? Jo Det Kan JAg JU Erkänna Att Jag Är *S*

Vem Spottade Du I Ansiktet Senast ? Nån Brud Ja Kom I Bråk Med För Ett Bra Tag Sedan *S*

När Går Du Upp ? När Jag Vaknar Så KLart

Vem/Vilka Vet Mest Om Dig ? Måste Nog Bli Mamma Skruttan (Åsså Tragiskt Nog H)  Först å Främst Sen Finns De Ju J Som Vet En Hel Del Med o så Åsis Som Kommer Efter De Först Skrivna

Vart Trivs Du Bäst ? I Ösd Men Trivs Här Hemma Med Jhu  

Vad Har Du På Dej Just Nu ? En MunkJacka o Pyjamas Brallos För Ja Va Just Ut Med HUnden =)

Vad Ska Du Göra Ikväll ? Ja De E Ju Snart Natt Så Men Surra Skit Med Skruttan I Vanlig Ordning å Sitta Vid Min Älskade Dator *Haha*

Vem Vill Du Bli Galet Full Med ? Inte Med Skruttan I Allafall Så De Står Mellans Åsis o Frugan

Vem Gjorde Dig Riktigt Glad Senast ? Oj Vilken Svår Fråga , Troligtvis Skruttan SOm Fick Mig Att Skratta Rejält Med Poo Poo Blöjan *S*

Vem Fick Du Sms Från Senast ? Hans Var Det Nog

Vad Stog Det ? Ja Hon Är Ju Vacker Som Få =)  

Vem Ringde Dig Senast ? Mammsen

Tycker Du Om Att Sova Ensam ? Nepps Gillar Inte Att Sova Ensammen

Hur Ofta Bäddar Du Sängen ? När Jag Byter Sängkläder *S*

Hur Ofta Diskar Du ? DiskMaskin Säger Det Dig Nått ? *Asg*

Hur Många Stör Du Dig På ? Alldelens För Många

Katt Eller Hund ? Båda Delarna Kan Inte Välja *Hehe*

Din Färg På Ögonen ? Melerade

Har Du Utländska Föräldrar? Absolut Inte

Gillar Du Att Laga Mat ? Ja Det E Skoj När Folk Upskattar Det =)

Hur Många Par Skor Har Du ? Så Många Så Jag Inte Ork Räkna Dem

Favorit Godis ? Surt o Salt o Choklad

Har Du Gjort Något Olagligt ? Fråga Istället Vad Jag Inte Gjort

Brukar Du Träna? Nepps Men Promenader Brukar Jag Allt Gå

Har Du Brutit Några Ben ? Nå Int De Int

Har Du Några Piercings ? Nepps För Örorna Räknas Väl Int

Ska Du Skaffa Fler och Isåfall Vart ? Nej Nej Nej

Har Du Några Tattueringar ? Nepps

Ska Du Skaffa Fler ? Har Ju Ingen Men Ska Skaffa En

Vad Och Vart ? På Handleden Mitt Namn

Varför Dom/Den ? För Att Jag Vill Bara Ha det

Har Du Egen Lägenhet? Jo Det Har Jag Ju  

Har Du Bra Självförtroende? Oftast Inte Men Ibland Har Jag Allt Det

Har Du Köpt Kondomer ? Nä Vad Ska Jag Med Det Till ( Slåss Du MEd Boxar Handskar Oxå ? )

Har Du Sagt Jag Älskar Dig Till Någon I Dag ? Nej Det Har Jag Inte

Har Du Bjudit Ut Någon ? Nepps Om Int Skruttan Räknas Då Men Hon Vill Int Riktigt Dejta *Asg*

Favorit Glass ? Hmm Piggelin o Magnum Strawberry White Fast 80 - Talets Glassar Var Nog Allt Det Bästa  - http://www.gb.se/nostalgi_decade.asp?year=1980

Skostorlek? 40-41

Är Du Romantisk ? Ibland Ibland Inte Det Beror Helt Enkelt På

Hur Många Kuddar Har Du i Sängen ? 13 Kuddar 6 Täcken + Ett Överkast *Gossit*

Brukar Du Titta På Dig Själv I Spegeln ? Japps Varje Dag

Brukar Du Gnälla ? Men Som Om Jag Gör Annat Då *S*

Brukar Du Skrika ? Jo Vistt Händer Det Alltid

Brukar Du Ta Mediciner Du Inte Borde Ta ? Det Beror Ju På Vad Det Är För Medecin Vi Talar Om Hära ...

Brukar Du Göra Bort Dej ? Ja För Ofta Men Man Ska Ju Bjuda På Sig Själv Hörde Jag En Vis Man Säga :P

Brukar Du Drömma Mardrömmar ? Ja Rätt Ofta På Senaste Tiden

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback