Oj Oj

Ja jag må nog vara den ända som säger nej til det jag nu sagt nej  till bara för att människan öppnade käften *asg* ja jag säger det man skall inte luras av utsende bara för att , men satans i gatan så jävla fin man kan vara , hade ja kunnat ta han ensam så why not *S* å så snäll som e jag e överlåter jag det hela till någon annan , för jag trivs ju så bra här på soffan med min dator å min öl *S* e ne ölen e ingen go så den drick ja inte men därimpt öjebyns calzone e nog fan de godaste j ag vet , frågan e ju hur kan man leva utan det *S* iallfalll bättre än en 3 kant med någon snygging som man vill kräkas på bara dem öppna käften å säg ett ljud .... nej tacka vet jag titta men inte röra det duger gott å väl för mig i långa loppet =)


Sov så gott alla


xoxo/ från en liten fyllis jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback