Kors I taket

Bönan har vart vaken sedan 07:45 alltså KVART I ÅTTA det e faen i mig kors i taket *S*
Det är välldans länge sedan jag klev upp så pass tidigt , senaste veckan har jag ju inte gjort något annat än sovit hela dagar tycker jag ,har vart så fruktansvärt trött å le i hela kroppen =( men få se om de vänder lite nu så man åtminstone kommer sig upp vid 10 så man inte sovit bort hela dagen ....

Börja då dagen med att gå ut med hunden o tog ett orgon bloss gick in å satte på kaffe slog igång Toon Disney gjorde i ordning frukost bestående av Grekisk Yogurt Med Smörgås o Jucie till o så kaffe så klart å titta på mitt närdiga Toon Disney var ju ffs Bumbibjörnarna *S*  Sen blev det ju ett gobloss med  kaffekoppen i högsta  hugg å så ut med  hunden återigen å nu så sitter man då hära å glor Toon Disney o funderar på en varm dusch för det är så kallt å ruggit ute så de skulle nog pigga till en ... o så må man ju slänga på sig ansiktet o nå slags finare kläder än de jag nu har på mig för vi ska på 75 års kalas till mormor min =) sen efter de blire nog slött  , kanske tar en sväng förbi grannen å tar ett go bloss eller så men det får tiden å orken utvisa ...

Men nu ska ja ta go bloss sen skall jag nog hoppa in i den där varma duschen :P Jo jag vet skall sluta röka en vacker dag *S*


Shaloooooom

xoxo / Jen , Bönan om så önskas *S*

Kommentarer
Postat av: Sessa

Haha så du har me vart vaken... Somnade vid 00 jag och vakna ocg var jätte pigg klockan 3

Kommer bli jobbig dag detta

Postat av: Frugan!

Meh din lilla lyxförpacking... jag vill oxå ha toon disney.. puss Frugan!

2008-08-27 @ 09:57:23
URL: http://kussi.blogg.se/

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback