Jodu !!

Se nu vara jag vaken tidigt igen fast idag vakna jag inte av mig själv å ville kliva upp utan jag vakna av larmet som skrek IKEA IKEA upp o hoppa *S*
Så ja idag ska vi då asså fara till ikea å glo o ha oss , finns ju mycket fint å mycket praktiska saker dära som vi kan behöva  =)
å utöver det så är det bara skoj att komma lite från lule å titta runt =) lite avbrott i vardagen  ...
å hunden må jag ta ner till mamma , villa inte lämna ensam så länge jhu , lämna ensam igår nån timme å så lessen na så ut så inte vara hemma ensam *jo jag e blödig * hahaha

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe o ta ett go bloss


xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback