jag vill ...

bara sätta mig ner å gråta å göra ingenting å tycka synd om mig själv , men vafan tjänar det till ? ABSOLUT INGENTING .. det är inge synd om mig jag har ju allt hära som jag behöver men ändå känns det som att det är någet som fattas mig , jag kan faen aldrig vara nöjd en ända gång man kan ju undra vad det är för fel på mig *S* Ja det är så tragiskt så ....
Ne de e bara se till att sluta gnälla å göra något åt saken ingen annan kan ju ändå göra det åt en ....

Ne men vad händer då ? ikväll blire nog lite vin å mys får se om de blir utgång eller inte men hur som hellst så ska jag bara njuta av det vackra vädret å trevligt sällskap helt enkelt


Men ha en underbar dag

Saknar er alla er där borta ja ni vet ju vilka ni är *S*

Remember When ?

XoXo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sessa

inte lätt att leva sitt liv på olika orter i Sverige... Men de du saknar skulle la snart komma upp till dig va?

2008-08-09 @ 16:00:06

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback