Ja herregud

vad säger man om sina såkallade vänner som snokar å har sig i andras saker å till råga på allt har mage att radera saker å ting ? ne fy fan vilken dålig stil , svårt att säga ta bort de från din mobil iställlet för att bara radera dem själv , visst hade de vart Skruttan eller Frugan hade jag faen int brytt mig men vet att dem alsrig skulle snoka så dära ...

Jaha vad händer å sker ? inte mycket ikväll blire alkoholförtäring i vanlig ordning sen gere nog fäördigt med den skiten hehe för ett tag iallfall , fast iofs de säger jag alltid haha men håller de sällan *S*

Så vad mer jag saknar massa saker med , jag vill spela 500 varje kväll jag vill bada jag vill kramas med toket även fast jag inget anant vill ha med människan att göra haha , å nej vi talar inte om H *S* utan om J *S* men men de tar vi nästa gång fast H dära kan ju inte hålla sig borta fast man inte bryr sig ett piss hahaha 

sen då finns de inget mera haha   kommer väl med mer uppdatering hära sen men ikväll åker parningsdräkten på .....

Dagen Fucking Jävla Låt ....


I can take the rain on the roof of this empty house
That don’t bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I’m not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I’m ok
But that’s not what gets me

What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was tryin’ to do

It’s hard to deal with the pain of losing you everywhere I go
But I’m doin’ It
It’s hard to force that smile when I see our old friends and I’m alone
Still Harder
Getting up, getting dressed, livin’ with this regret
But I know if I could do it over
I would trade give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken

What hurts the most
Is being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do

What hurts the most
Is being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do

Not seeing that loving you
That’s what I was trying to do




Känns piss va men int faen gråter vi för det Lifes goes on *lol*
Jag har ju dem jag behöver i mitt liv å så kommer de alltid vara för dem står alltid kvar ...


Puss å kram å nyp i kinden

XoXo // Jen


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback