Ett År Sedan


Uscha jag hade skritt någet långt hära å vips så la dem ner serven i natt så då försvann allt taskigt nog , men men det är inget att göra åt bättre lycka nästa gång *S*

åh just idag känns allt likgiltigt å tankarna jag försökt tränga undan så långt un i mörkret jag bara kan  kryper sig fram i ljuset just idag , man funderar på hur de hade kunnat vara om man fick göra valet självå inte mist det lilla livet  , Där kommer tankarna in att tänk OM man hade haft en liten ängel i sin famn som kunnat leka dära med sin kusin Ebba på golvet å hitta på en massa bus tillsammans o vara bästa vänner livet ut som
Skruttan å jag  ...  det hade vart helt underbart kan jag tänka mig men men nu är det inte så livet hade något annat i säcken ... Men om vi nu ska vara realistisk så var det som hände det bästa för är det något fel så stöter ju kroppen bort det , å sen ska man inte vara självisk man måste ju tänka på vad barnet fått för framtid å vad den fått för pappa en sådan pappa som inte velat ha någet med barnet att göra , nej vettu va det var nog lika bra ... men jag kan ändå inte sluta tänka på hur de hade kunnat varit =(
Men det sägs att man inte ska tänka på de som varit utan de som komma skalls men ibland e det inte så lätt alla gånger ...

Ja ne nu ska jag försöka lägga ner alla dessa tankar men dem kommer väl smygandes fram i mars oxå  *damit* vad jag har massa tur i mitt sketna liv ...
None


Ajja nu ska jag sluta klaga  , ta mig nytt kaffe å en rök  å sätta mig ute i de fina vädret å bara njuta =)


XoXo / Jen



Kommentarer
Postat av: Hans

Kram


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback