Det kommer

Det kommer dagar då alla måste fatta ett svårt beslut men den dagen är inte idag känner jag
Fy så ja känner mig bitter och le på det mesta runt omkring mig
jag skulle bara vilja skrika ut min frustation å sedan lägga mig ner å aldrig kliva upp
Men det funkar ju nu inte så man kan helt enkelt inte göra så ...
Man får fokusera på posetiva saker istället för negativa ...

Men de fanns en viss person som fick mig på lite bättre humör , ja visst han e som han e de lilla puckot men rolig de må jag ju säga att han vara vad än man tycker om personen i fråga *iallfall kul att man kan vara vänner efter så lång tid efteråt *S* jag fick iallfalll ett litet leende på läpparna  sen fördrev man ju lite tid oxå *S*

Åh med den andra pojken är det ingen förbättring och kommer troligtvis aldrig att bli heller , varför är det så svårt att bara gå sin kos å glömma , vända på klacken och aldrig blicka bakåt igen ? det hade väl vart det förnuftigaste men nej det skall bara bråkas å spela ut varandra till sista ordet är sagt , hur man än vrider å vänder på det å verkligen försöker så blir det återigen samma sak gång på gång ,,,, nej jenna du skall ikkke lägga ner din energi på dette de må ja då tala om för dig .... så vi lämnar det dära ...

Åh jag i morgon skall jag förhoppningsvis få umgås med världens bästa sandra å ebba bebba så klart =)
dem skall komma och slipa köksgolvet här i morgon så jag får ej vara i lägenheten under hela dagen då kan man lika gärna ta sig i kragen å göra nå nytta som att vara social med dem å det händer ju inte allt för ofta för jag är latare än latast *S*

Nej nu skall ja ta mig en dusch eller så lägger ja mig bara å glor tv orkar nog int sitta så länge till vid datorn om jag skall upp vid 7 ...

Tjolahoppsen alles  

På återsende

Kommentarer
Postat av: Celine

Såja nu ska de vara iväg skickat :) så lite så

2008-04-15 @ 00:45:21

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback