Man Kan Ju Undra Jag Eller Inte Nu Eller Aldrig



Mjosan Dosan 

Livet på en pinne jag säger ju bara det , men va ska man göra om man inte får sitta på den pinnen man vill livet ut ? Jo då går man helt enkelt och blir ett med naturen och inte sätter sig på någon annan  pinne heller för får man inte sitta på sin älsklingspinne varför skall man då i hela friden sätta sig på en annan pinne och om du skulle göra det så kunde ju faktiskt den pinnen tillhöra någon annan och det vore ju olycklig ... Men om man hittat en fin pinne man verkligen vill sitta livet ut på och fundilera med men den pinnen vill inte att man ska sitta på den för längeför  att den pinnen inte riktigt vet vad den vill och fundilerar med flera VAD GÖR MAN DÅ ? det vet jag inte för de vara ju nu så att jag är inte ALLVETARE ...  Jag är bara en liten olycklig & ensam PinnLoppa som är rädd för att aldrig mer få se sin pinne igen eller aldrig mer få sitta och fundilera med sin älskade pinne mera för denna pinne vara ju som sagt väldigt osäker på vilken pinnloppa som den skall fundilera med ... Men ja det är inte lätt att vara varken pinne eller pinnloppa bara trist att just denna pinnloppa komma sig gå ensamen och rädd genom den stora skogen utan sin pinne till tröst och skydd .............



Hahaha ne fan jag e int frisk jag ...

Hmm ja vad ska man säga ?  Vad ska man tro ? vad ska man göra ??? ja de är funderingar som komer och går ...
eller har de att göra med míg har det inte att göra med mig ? ska jag bry eller ska ja inte bry de är frågan


Men ja jag BRY


Ajja ska ut och röka nu hämta cam sen ska ja dona lite i rumma

skriver snart

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback