Nacken Är Knäckt


Ja nu har man hunnit vara hemma en helg åh det har ju hunnit hända en massa både trevliga och inte så trevliga saker !!

Vi kan ju då börja med det otrevliga som jag fick reda på i fredags när jag var ner på jobbet då fick jag höra att en kompis till mig sitter häktad sedan en vecka tilbaka för försök till mord på en annan kille som han stuckit ner uscha åh fy säger jag bara det var inte kul att höra , men jag hoppas det löser sig till det bästa iallfall , det var ju inte bra att de skulle bli så men fy vad jag e tacksam över att en viss (A) inte var med i det för då vet jag verkligen inte vad jag skulle ha tatt mig till



Men sedan har de ju vart en massa annat som vart trevligt åh mysigt ,
Men till min förvåning så var det rätt trevligt med en  på besök åh jag ångrade mig inte heller efter att han vart här (men därimot fick jag lite dåligt samvete eftersom jag vet att de inte var så bra me tanke på allt annat ) men som sagt jag lär mig tydligt aldrig ,,,.. Men karln i fråga lagade mat (korv åh stuvade makkisar hehe de ända jag hade hemma) åh det var gottit , åh man kunde tro han hade mens för han städade runt i köket ååh efter maten så diskande han och hade sig de var så man tappa hakan (en sådan karl vill ja ha åh bara just denna karl oxå ) , så jag sa åt han att han kunde få komma varje söndag åh städa om han ville *skrattar*   Men dhaaaa jo fan han knäckte nacken på mig med ikke skönt åh jag har ont som faen , neee de var ju inte avsiktigt han gjorde det utan vi höll bara på att busa runt åh fjanta oss åh så dunka ja ner i sängen med huvudet före så de bara knacka i hela skallen , ja trodde ja skulle dööö , men smärtan gick över sen men under natten kom den allt tillbaka ,,,, så idag går jag på Alvedon ...

Åh nu skall ja snart iväg åh jobba =) få se om ja träffar den söta  idag men det lär man la märka =)

Sen gere bara hem åh ta det lungt , men nu skalla ja iallfall göra mig iordning =)


Shaloooooom


Åhh veronica ja tror det är sessa som står bakom mig på de där kortet *S*
Åh jao jag borde allt ta och skita i det  men de kommer =)

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback