Jenna Är En Fin Flicka Men Väldigt Naughty Därför Kallas Hon Slynan*blink*



Så då var det Tisdag då åh int mycket hände igår förutom att jag jobbade och hade mig men det var helnice Damit man smälter ju när han ger en ett lende åh de där blickarna gör så man bara vill gå fram åh slita av han kläderna *skrattar* Nemen usch åh fy så du säger Jenna =)
Hehe men rubriken passar ju bra in på det eller på mig rättare sagt  *Leeeer*

Så vad händer en dag som denna då ? Jo det ska jag ta och tala om , jag ska snat ner på jobbet en sväng åh dricka kaffe åh babbla skit åh titta på  saker *S* Sen blire nog bara att gå sig hem åh inte göra så mycket mera e ju ledig tills på fredag nu , tråkigt nog ...

Åh nu e de jon bon jovi (elle hur han stavar de) på tv med en bra låt , ITS MY LIFE åh det stämmer ju in rätt bra med det jag tänker skriva här näst ...

Nu är det så att på någet vis har en viss snokande jänta eller nån av hennes vänner lyckas hitta min lilla fina blogg där jag skriver om MITT LIV just precis det MITT LIV men det verkar inte dessa människor förstå för dem vill bara åt den smaskiga informationen dem kan komma åt så de kan föra det vidare åh jag får ett helvete för det , jag e så himla jävla less på att jag inte skall kunna leva mitt liv som jag vill åh skriva saker åh ting på mitt vis åh framförallt skriva om det jag vill utan att det skall behöva bli gorm om det sen det spelar ingen roll om det handlar om han dem söker efter  eller om det är en helt annan person jag har i åtanken när jag skriver för dem omvandlar ändå allt åh alla till han , precis som att hela mitt liv skulle kretsa runt den/det  ... Men jag måste säga att jag börjar bli måttligt less på dem som inte kan inse att dem inte har någet med mitt liv att göra eller me dem som tillhör mitt liv .....  Ne fan jag pallar inte skriva om detta jag blir bara så jävla förbannad så ja skriker ,.....


Men oj nu såg ja att klockan e mycket jag måste ta och springa ner på jobbet som jag lovat =)


Sandra va ja längtar efter att du skall komma fan va skoj vi skall hava =)

Åh min lilla smultronblomma Badskan dig saknar jag en jälla massa ,,,,,,


Pöss åh kram på er alla ==)


Jenna FlumsarI

Kommentarer
Postat av: Skruttan

Jodu, vi kommer ha riktigt roligt ;)!

2006-11-21 @ 18:32:28

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback