Äntligen Hemma

         Jagsen Flummar
                                                     
Äntligen Hemma I Östersund

Så nu är jag äntligen hemma i östersund igen =)
Fy så skönt de är må ja lova =)
Åhh jag måste bara tacka Sessa för att hon klev upp 03.30 för att göra sig iordning för att komma åh möte mig på tåget kl 7 (för er som inte vet bor hon i nälden så de är en liten bit ) Utan henne hade det nog tagit dubbelt så lång tid att ta sig hem från stationen åh då bor ja nära den =)

Så dagen igår började med att komma sig hem , vila sig lite , gick sedan in till stan åh tog en fika på thehuset åh så ,,, Hehe den första man ser som man känner är då (A)  ,hehe va sessa sa att ja lös upp *S* sen kollade vi runt åh därefter gick vi på mitt jobb åh träffa Eva åh där var ju narturligtvis  en annan dära med *leeeeeer*

Sen gick jag hem för en viss herre skulle komma påstod han sig men jag visste ju att han inte skulle de så jag hade annat planerat men daaaam en viss dam skulle se lite film men sedan somna hon in lite si så dära så ho vart alldelens för trött för de ho egentligen skulle göra , * förlåt för de)*  vi tar de ikvälla för nu e ja pigg åh glaa och tar nya tag =)

Så ikväll blite nog utgång med Eva om hon orkade åh så med nån till  =)


Hehehe jag har googlat en massa idag åh hittat troligtvis allt de ja skulle , de var skojjigt =) tack för att ja får vara med att leka veronica =) *kramen*



Bloggar senare  med =)

Kommentarer
Postat av: Skruttan

Hehe jag tänker inte säga :)! Jag har låst käften och slängt bort nyckeln hehe

2006-11-19 @ 15:52:55
Postat av: Verånken

jaha... men vad har vi sagt om det där med H?? Jaja.. det låter nästan som att du är lite kär i en viis A hehehehehehe... det har jag ju sagt länge iof :) Ska du inte skita i H och ägna dig åt A istället? Han håller ju iaf vad han säger...
Kommer du hit till Jul?

Jag vill ju att du ska vara med på allt!!!! Vi kom 3:a så det gjorde massa nytta... för utan dig hade vi inte kommit med alls... vi hade inte ens fått lämnat in... vi hade vart värdelösa :)

Ju du, vem är det som står bakom dig?? *flinar*

2006-11-20 @ 11:21:02

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback