Att Inse

Jag AVSKYR mitt liv för att det inte är en lycklig saga
Jag Avskyr mig själv för att jag inte uppnår att vara den jag vill vara 
jag AVSKYR mig själv för att jag sitter här ensam och gråter över någet som jag redan visste
Jag Avskyr mig själv för att jag inte kan ta tag i saker åh ting åh säga STOPP
Jag AVSKYR mig själv för att jag är så jävla PATETISK som går på alla lögner gång på gång
Jag AVSKYR mig själv för att jag inte är fin nog så han vill vara med mig
Jag AVSKYR livet för att det bara är rena Skiten

Jag rent utav AVSKYR allt med mig själv åh mitt liv



du skulle kunna hålla om mig åh säga att jag inte ska vara lessen
du skulle kunna hålla om mig åh säga att allt blir bra
du skulle kunna hålla om mig åh säga att att jag inte är värdelös åh duger som jag är
du skulle kunna hålla om mig åh säga att du behöver inte ha dessa tankar om att göra slut på allt
du skulle kunna hålla om mig åh säga att du tycker om mig !!!


Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback