♥ R.I.P Sixten ♥

Min Sixten o Hans Allra allra bästa vän Gustav





Jag vet inte vad jag ska skriva men de känns som att jag måste skriva något innan det äter upp mig inifrån

Min katt , Min älskade katt , Min älskade jävla katt jävel , Min skriktupp , Min odåga, min mupp , Mammas Bäbis ,Mitt troll och alla namn han nu hava dragit på sig under våran lilla tid tillsammans , men det sägs ju att kärt barn har många namn och det hade han verkligen för nu är han DÖD fattar ni vad jag säger han är DÖD ???  Det gör inte jag , sitter här med tårarna forsande ner för kinderna och fattar nog inte riktigt att det är sant , eller så vill jag bara inte inse det för att de gör så jävla ont ...

Det gick inte till på rätt sätt  hööör ni det vaaaa ???? neeej för det är ingen som hör eftersom det endast är i mitt huvud det ekar ...

Nog har katten orsakat en hel del som gjort att jag blivit arg och känt agg de sticker jag inte under stolen med
Men det är ju faktiskt inte hans fel i grund o botten , det är bara mitt och min jävla okunskap om saker o ting ...

Och jag vet att de vart snack hit o dit hit o dit om massa olika ting för att få bukt på detta men det var ju inte så här jag ville det skulle sluta heller inte på långa håll ...


När jag låg där i sängen med Mekki och läste upp det de dära smset högt så blev det bara svart för ögonen o jag kände mig så jävla tom o som världens hemskaste människa , men det var inte de här jag ville , det var inte det och nu kan jag inte förlåta mig själv även fast det beslut som togs inte var mitt , det var inte jag som tog det ...  jag hade funderat på det som en sista lösning/ en utväg , men jag ändrade mig o sa han ska hem , men nej nej nej  hem kom han aldrig och det är mitt fel , jag vet ,  jag kan inget ändra på , det är som sagt jag som är så jävla DUM ... Kanske borde vart mig ni avrätta i stället ....


Ett sms ett jävla sms ett sms jag fattar de inte ...........


Jag fick inte ens säga farväl till honom , fick inte gosa med honom en sista gång , jag fick inte vara den sista vid hans sida nej han bara slets bort känns de som , jag var inte beredd , jag var inte det ...


Jag kommer sakna dig så mycket förlåt mig ....








Det finns så mycket som jag bara vill skrika ut men jag orkar inte jag är helt orkeslös  , detta tog helt klart på mig de ska ni veta , men det är ju så när du börjar komma på fötter o må bra för att äntligen kunna blicka lite framåt och hitta andra och bra lösningar så DAMPER du ner lika jävla fort med en rejäl smäll som heter duga ....

Ähh va ska jag säga ? jag kan inget säga , Jag är TOM helt tom .... ju mer jag tänker på det ju mer svartnar det för mina ögon ....

äsch ja skiter i detta nu ..............

So Get Lost Or Something !!!!  FFS !!!!



Over and Out




XoXo / Jen












Kommentarer
Postat av: Mamma Inger

Älskade barn ingen kunde veta vad som skulle hända, man kan bara hoppas att tiden lägger ett dammoln över eländet. Inte för att man kan glömma en så illa och gemen handlig i ren avsky för medmänniskor och deras önskemål.

Jag känner mig på ett sätt skyldig men man måste ju kunna utrycka sin mening utan att någon blir avlivad och den rätten tycker jag mig kunna ha.

Att bli så totalt sviken av en människa som man står nära är nästan för mycket både för mig och framför allt dig. Trots allt måste livet gå vidare och vi får hjälpas åt att göra det bästa av det värsta svek jag någonsin varit med om, med en så simpel grund som tre telefonsamtal och ett nedpissat hem.

Men livet styrker en otroligt snabbt ibland,så nu vet både du,jag och du vet vem,att man skall bara ha avtal med sig själv. Nu har jag skrivit av mig lite av min fullständiga frustration och avslutar med att säga

Jag älskar dej av hela mitt hjärta och tillsamman så får vi ta oss igenom eländet, vi har ju lyckats förr.

Massor med kramar och pussar även till de som för närvarande stöder dej,du vet vilka jag menar

/Mamma

2009-09-30 @ 12:31:00
Postat av: Anonym

oj oj oj det var hårda ord.

2009-10-02 @ 20:42:02
Postat av: Mamma Inger

Även hårda ord måste ibland få luft annars så stangerar livet och ingen tycker någonting av rädsla för att trampa någon på tårna

Icke anonyma Mamma

2009-10-04 @ 11:53:01

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback