2009-03-18

Nu sitter man hära o väntar på Sandra o på Lilltrollet som är på väg hit för att leka =)
sen har jag vart duktig o städat lite idag annars vågar man ju inte släppa lös terroristen på golvet *S*
Men de lär bli till att städa när dem gått hem med så i morgon kommer det skina hära ...
så mycket mer än de lär ju inte hända idag OM nu inte en viss söt sak kommer förbi en sväng idag , men de lär väl märkas om han gör det , många "bollar" i luften *S* de e vad man ska ha *S*

Hehe ohh det är den 19 de i morgon då ska jag o Sandra på dejt vi skall se i skuggan av värmen eller va nu filmen hette , det kommer säkerligen bli trevligt :P


Förresten så e jag fortfarande jätte kär i min Edward , han är i mina tankar hela tiden o i min drömmar *Asg*


Nu skall ja göra annat


xoxo / Jen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet att han inte är på riktigt va :P?


Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback