Kvällen From Hell


Gårkvällen vill jag hellst glömma och inte uppleva igen , jag har aldrig vart så pass rädd för mig själv som jag var just då jag har inte haft sådan höga å överöstande demoner med endast elakheter i sina ord å bara ville få mig att göra någet jag tror jag egentligen inte vill , jag har inte känt att jag måste få tyst på dem genom att ordagrant skära bort dem å känna lungnet komma över mig på väldigt väldigt länge , visst jag får brottas med dem ofta å länge men detta var någet nytt det var inte som vanligt , jag kan inte förklara det riktigt ... Men tänk dig att ha en 300 kg karl sittandes över dig så du kippar efter andan men ingen luft kommer de in i lungorna , du står i köket å skall skära till en frukt tallrik å rösterna skriker du är inget värd , du är värdelös , du gör inget anant än att såra de nära , du är inte önskad ingen kommer sakna dig ingen bryr sig gör det ända rätt nu en gång för alla Du hör dig själv skrika å skrika att det är inte så ni ljuger bara ni är inte riktigt ni finns inte jag inbillar mig bara men du ser ändå hur du för kniven mot huden bara för att få tyst på dem men du stretar i mot för att du vet bättre det hjälper inte som många gånger förr du suttit å skärt i dig ...

Så kvällen å natten har jag tillbringat ihopkrupen längst in i ett hörn här i vardagsrummet å inte vågat röra på mig av rädslan att jag något otäckt skulle göra , somna av utmattning en sväng å vakna å tänkte jag måste ta mig till sängen , men ville inte i närhheten av köket så tillslut så tog jag modet till mig å kröp genom köket för att ta mig till sängen stängde dörren å somna om efter att ha återigen tagit sömnpiller ...

Det kanske inte låter så jobbigt i en annans ögon men de skiter jag i det var det för mig och ni får tycka att jag e barnslig o löjlig eller va ni nu vill kalla det men för mig var detta verklighet å jag blir rädd av att bara tänka på det å de jag nu talat om för er var en så liten liten del av de jag verkligen kände å upplevde , jag har ju fått lära mgi att vissa saker håller man för sig själv ....

Åh nu e jag så trött så trött har ont i hela kroppen å är torr i munnen o om läpparna som jag bitit sönder så de svider har en huvudvärk som heter duga å ingen lust till någet ...
O jag som hade längtat efter denna lördag för att de skulle vara lite festligheter på planerigen åh nu vet jag inte om jag orkar helt enkelt , men jag skall ta mig i kragen å tvinga in mig i en varm dusch å sen göra mig i ordning för att försöka ha det trevligt å låta allt annat stanna bakom mig så man får lite skoj iallfall ,,,,

Sessa tack för ditt stöd igår de betyder massa för mig att du försökte få mig att tänka på annat fast jag hade de väldigt svårt med konsentration å allt annat  å du bara inte gav upp .... Kramar ....

Go kväll alles !!!

Kommentarer
Postat av: Sessa

Gumman, du vet ju att jag alltid ställer upp...

Jag gör bara de lilla jag kan...

Du vet gör ont i en när en vän har de så jobbigt...



Mängder med kramar..

2008-05-18 @ 19:46:29

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback