Nyår

Idag skall de då firas nyår med min lilla älskling finns de nå bättre ? neee tror inte det :P
O sen ska det ut med det gammla o in med det nya nu e de ju snart ffs 2009 året där allt kan hända :P fast sa man inte det förra året oxå ? äscha skitsamma detta år skall iallfal bli mycket mycket bättre än de som vart för de som har hänt detta år hade jag inte ens kunnat föreställa mig skulle hända men men se vad livet har för plan för en  ...  Men men de e sak samma de är ialflall ett nytt år snart .... Så nu e de bara fram med det glada lendet , skumpa o för att inte glömma partyhumöret :P

de ända jag saknar detta nyår e min fruga , men men snart snart kommer hon hit :P


Gott nytt år på er alla



xoxo / Jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback