Lista

Hade inget att göra så här kommer en liten lista som jag hitta på någons blogg 

Saker som du är just nu.
Kär :
Nej det vill jag inte påstå men visst finns det någon som man är lite förtjust i


Glad :
Varierar rätt mycket

Trött :
Var eviga sekund

Vild :
Ja det kan jag vara rätt ofta

Lugn :
Mjodå rätt lugn är jag nykter iallafall
Nervös :
Ofta Nervös men vet aldrig för vad

Uttråkad :
Mjo annars skulle jag ju inte göra denna lista

Irriterad :
Väldigt ofta.

Ledsen:
Ärligt talat så e jag nog det för det mesta

Besviken:
Ja det är jag faktiskt

Arg :
Inte för stunden men det kan hända

Förvirrad :
ALLTID

Sårad :
Är nog allt bara förnamnet

Random stuff


Någon som du längtar efter : Ja det finnes det

Vem kramade du senast:
Jerry

Vem kysste du senast:
Kan tänkas ovanstående vem vet , före det var det nog allt alles vår älskade Hasse

Vem ringde dig senast :
Cilla min prilla el iofs om vi ska vara petiga så var det Frugan men jag talade aldrig med hon

Vem pratade du med på msn senast ? :
Criss o försökte skriva till Sruttan men he gick inge bra

Har du några kärleksproblem :
Det har man väl alltid vare sig man vill eller inte

Har du ätit något idag :
3 mackor med korv hos mammsen

Har du gråtit idag:
Nej det har jag inte

Har du skrattat idag:
Ja det kan man lugnt säga

Jag

Är singel :
ABSOLUT

Är rädd för att bli övergiven :
Nej inte direkt beroor på hur man ser det

Svär ofta:
Nej förfaan det gör jag aldrig

Sjunger i duschen :
Ibland kan de la hända

Morgonperson: 
Finns inte en chans i hela helvetet att jag är det

Skrattar åt mina egna skämt :
Ja jag har ju världens sämsta humor

Vill ha barn :
Jo någongång vill jag väl alltid ha det så länge jag int blir för gammal o klockan slutat slå


Har du


Glasögon/linser:
Nej , men skulle nog se rätt intiligent ut med glasögon fråga bror min så får ni se 

Piercingar:
Nope ikket det bara hål i örornen

Syskon:
Yepps det hava jag

Färgat håret :
Yepps man vill la int va blond heller

Bra självförtroende :
Ibland , ibland inte

Sagt " jag älskar dig" till någon:
Jo det har jag ju gjort

Varit kär:
Yepps det har jag vart

Dumpat någon: 
jadu vem har inte det ?




Seså nu var det slutt på de roliga


Sov så gott 

xoxo/ jen

Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback