Julafton är över

Så nu var julafton äntligen över , de e skönt må ja lova ...

Men jag fick massa fina klappar , tydligen har jag vart snäll iallfall

Fick som alltid choklad o schampo, balsam ,hårfärg
värmeljushållare, underkläder , mascara , handuk , hyvel med lödder , grodan Sura Berta som jag döpt den till  (se bild ) och så den årliga Tomten som man får varje år, så har nu samlat på mig 28 st , var min farmor som började med det när jag var liten att ge mig en tomte varje jul men sen när hon tyckte att jag o min lillebror Tomas blev förstora så tog mamma över den traditionen så den lär nog hålla i sig o defenetivit kommer de gå i arv med *Skratt*  fast de flesta av mina tomtar står nu uppradade hos min far som varje år skall väl ta hem dem en vacker dag men inte idag ialf  *Ler*


                                                          



Ohh ÄNTLIGEN fick jag RINGEN det är VÄRLDENS finaste och jag är nog världens lyckligaste ...


Det var det bästa av allt 



Sen tror jag att jag ska få nå av Dumle men jag är inte 100 ännu *S*

Ja det har vart en rätt bra dag iallfall ...


Men nu skall ja virra vidare men bjuder på en liten TomteNissa bild på söta jag




Merry Fucking X-mas


Xoxo/ Jen




Kommentarer

Skriv en komentar eller 2!:

O så ditt vackra namn hära:
Du vill väl bli ihågkommen?

E-postadress:

Har du en egen blogg skriv in din url hära:

Så vad har du på hjärtat lilla vän?

Trackback